Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO)

Visi mūsų tinklapiai optimizuoti paieškos sistemoms -  tai žymiai padidina jūsų tinklapio lankomumą!

Paslaugos

  • Interneto puslapių kūrimas

    Kuriame tinklalapius, kurie atneša maksimalią naudą klientui: yra optimizuoti paieškos sistemoms, patogūs ir efektyvūs. Sukūrę tinklalapį visada pasirūpiname tinklalapio po... daugiau
  • Web dizainas

    Kuriame profesionalų ir šiuolaikišką svetainių dizainą, originaliai įgyvendiname klientų vizijas. Pagrindiniai darbai yra koncepcijos aprašymas, struktūros sudarymas ir pats kūrybinis proce... daugiau
  • Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO)

    Kruopščiai atliekame svetainių suderinimo darbus aukštoms google ir kitų paieškos sistemų pozicijoms pasiekti. Teisingi SEO sprendimai yra efektyvesni nei kiti reklamos būdai. daugiau
Pradžia Naujienos Įmonių tinklapių turinio klaidos

Įmonių tinklapių turinio klaidos PDF Spausdinti Email
Ketvirtadienis, 2008 07 10 06:18

Jau prirašyta šimtai straipsnių apie įmonių interneto svetaines. Dar daugiau apie tai diskutuojama. Tačiau naujas laikmetis atneša naujų korekcijų. Pamenu, prieš kelis metus, versdamas panašų straipsnį apie dalį klaidų net nekalbėjau. Internautai keičiasi, todėl dar kartą lakoniškai ir aiškiai apie klaidas:

1. Per daug teksto. Per dideli teksto blokai gąsdina vartotojus (netaupo jų laiko) ir dauguma atvejų jie taip ir nebus perskaityti.

2. Senos naujienos. Ar Jūs matėte svetainę, kurios “Paskutinių naujienų” skiltyje yra 2004 metų naujiena? Kaip manote, kiek potencialių klientų tai pamatę užsisakys šios įmonės prekių ar paslaugų?

3. Nėra istorijų. Turinys, sudarytas tik iš faktų, skaičių, grafikų vargu ar ilgai bus įdomus lankytojui. Šiuolaikiniai žmonės mėgsta istorijas, įvykius, nutikimus. Duokite jiems to!

4. Nėra įmonės aprašymo. Kai aš klausiu svetainės kūrėjo, kokią pagridinę savo vertybę iškėlė įmonė, kuriai buvo daryta svetainė, dažnai jis atsako, kad šios įmonės vertybė yra jos darbuotojai. Tai kodėl Jų svetainėje nėra darbuotojų nuotraukų, nuorodų į darbuotojų weblogus? Leiskite pirkėjams susipažinti su jumis iš arčiau.

5. Nėra dialogo. Interneto svetainė savo klientui turėtų siūlyti daugybę galimybių: kad jie galėtų komentuoti, sužinoti, diskutuoti, palikti gerus ir blogus atsiliepimus. Jūs turėtumėte suteikti galimybę jiems šias funkcijas atlikti paprastai ir greitai.

6. Sena istorija. Tai tas pats, kaip ir pasenusios naujienos. Jei jūsų svetainėje yra įmonės istorija tik iki 2001 metų, tai kiek klientų Jūs sulauksite?

7. Nėra naujienų. Svetainė gali funkcionuoti neturėdama punkto “Apie mus”, tačiau jai niekaip neapsieiti be naujienų. Žmonėms reikalingos naujienos, juk kai jie kažkuo abejoja, ieško papildomos informacijos. Tad sumažinkite Jų alkį, nuolat rašykite naujienas.

8. Tuščias, neoptimizuotas pagrindinis puslapis. Pagrindinis Jūsų įmonės svetainės puslapis gali ir pritraukti, ir atstumti potencialų klientą. Ir šio puslapio turinys čia vaidina ne paskutinį vaidmenį. Naudingiausia, jei pirmame puslapyje būtų keli blokai apie Jūsų paslaugas, o likusi dalis užpildyta naujienomis. Taip pat nepamirškite raktinių žodžių pirmam puslapyje - Google išlieka vienas populiariausių klientų atėjimo kanalų.

9. Per daug arba per mažai grafikos. Aš ne dizaineris, tačiau drįstu teigti, kad vienas arba kitas kraštutinumas smarkiai suklaidins Jūsų klientą. Pirmu atveju išgąsdins, antru privers juos užmigti. Pabandykite surasti aukso vidurį.

10. Nėra weblogo. Weblogas išspręstų kelias problemas iš karto. Weblogas užtikrintų kur kas geresnį dialogą su vartotoju, lyginant su kitomis priemonėmis, kokios jos bebūtų. Taip pat weblogai pateikia naujausias žinias. Taigi Jūs atrodysite kur kas geriau, jei Jūsų įmonė turės savo weblogą.

 

Straipsnio autorius: kriause.com
Straipsnis spausdinamas su autoriaus sutikimu.

 

UAB "Tinkama"
Žemgulio g. 25, Kaunas
Įm. k. 301549670
PVM mok. kodas: LT100003955612
A/S LT857300010106210131
Bankas: Hansabankas

Kiti miestai: Vilnius, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys